Dedykowana gra będzie zainstalowana przez Użytkownika w telefonie, dzięki czemu będzie on miał ciągły kontakt z marką lub produktem. Reklama w grach jest skutecznym narzędziem budowania świadomości marki.
Branding gier to wprowadzenie do gry elementów identyfikujących markę czy produkty (np. logo, kolorystyka). Branding gier zwiększa skuteczność działań promocyjnych. Reklama w grach jest skutecznym narzędziem budowania świadomości marki, gdyż gry wymagają dużego skupienia od Użytkownika. Obandowane mogą być wybrane ekrany w grze lub elementy gry, np. bannery reklamowe znajdujące się na torze wyścigów samochodowych. Promocja w grach jest odbierana jako mniej „nachalna” i bardziej przyjazna – działa często na podświadomość Użytkowników. Branding gier to długie i nieinwazyjne obcowanie konsumenta z marką.
Dedykowane gry mobilne są atrakcyjnym uzupełnieniem, a często nawet głównym elementem akcji promocyjnych. Gry tworzymy na podstawie otrzymanego od Klienta scenariusza lub zgodnie z koncepcją opracowaną przez nas. Dedykowana gra będzie zainstalowana przez Użytkownika w telefonie, dzięki czemu będzie on miał ciągły kontakt z marką lub produktem (aplikacja lub gra zainstalowana w telefonie praktycznie nigdy nie jest odinstalowywana). Udział w grze to długi czas obcowania konsumenta z marką. Dedykowana gra to nietuzinkowa i nowoczesna promocja marki.
Kopiowanie treści i grafiki zabronione © 1999-2024 netsense. Wszelkie prawa zastrzeżone |