Internet to przestrzeń marketingowa dająca nieograniczone możliwości dialogu z grupą docelową. To obszar, który daje pole do popisu wyobraźni, zarówno przy tworzeniu projektów graficznych jak i przy wyborze konkretnych narzędzi do komunikowania się z użytkownikami sieci. Proponujemy rozwiązania, które zapewniają efekt synergii pomiędzy wybranym medium, a płynącym do odbiorcy, komunikatem reklamowym. ![]() |
PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
"Człowiek konsumuje oczami" to potoczne, stwierdzenie dotyczy każdej dziedziny życia, ale w ujęciu reklamowym jest dużo bardziej złożone.
SERWISY WWW
Marka nie istnieje w świadomości konsumenta jeśli nie istnieje w Internecie. Strona www, w powszechnym odbiorze internautów, to podstawowy i niezbędny dowód, że marka „żyje i ma się dobrze”.
e-COMMERCE
e-Commerce w najprostszym rozumieniu to sprzedaż produktów i usług przez Internet. W praktyce dla naszych Klientów oznacza to sposób na komunikację on-line między firmą, a jej klientami, przy użyciu nowoczesnych technologii.
SEO i SEM
Posiadamy status Certyfikowanego Partnera Google AdWords w nowym programie certyfikacji Google AdWords Proffesionals. Status ten jest ukoronowaniem wieloletnich działań dla naszych klientów w sieci reklamowej Google. To dzięki naszym klientom zyskaliśmy bezcenne doświadczenie w dziedzinie marketingu w wyszukiwarkach internetowych.
PLANOWANIE I ZAKUP
Realizacja kampanii w Internecie to nie tylko zaplanowanie i zakup mediów. To za każdym razem koncepcja, która jest wynikiem analizy grupy celowej, konkurencji, witryn, celów jakie stawia przed nami Klient.
e-MAIL MARKETING
E-mail marketing utożsamiany jest często z mailingami reklamowymi. Tymczasem to cały zestaw narzędzi reklamy internetowej opierający się na kontakcie e-mailowym z grupami odbiorców.
SOCIAL MARKETING
Wykorzystanie serwisów społecznościowych do promowania marki stało się dzisiaj ważnym, bardzo atrakcyjnym elementem marketingu internetowego.
ePR
ePr polega m.in. na budowaniu dobrych i trwałych relacji z mediami i serwisami kluczowymi dla marki, prezentacji produktów w formie komunikatów prasowych, notatek, artykułów, zaistnieniu produktów i marki w świadomości odbiorcy końcowego, budowaniu właściwych skojarzeń u konsumentów, pozycjonowaniu produktu/marki na tle konkurencji oraz na działaniach SEO PR.
BUZZ MARKETING
Działania z zakresu Buzz Marketingu (netPR) stymulują Internautów do poszukiwania informacji i dzielenia się doświadczeniami w użytkowaniu produktów czy też opiniami na temat marki.
|
Kopiowanie treści i grafiki zabronione © 1999-2023 netsense. Wszelkie prawa zastrzeżone |