Programy lojalnościowe pozwalają utrzymać długotrwałe relacje z konsumentem. Technologia mobilna i SMSy są nowoczesnym i efektywnym narzędziem komunikacji między marką a konsumentem.
Marketing mobilny w programach lojalnościowych pozwala na szybkie, bezpośrednie i interaktywne dotarcie do konsumenta, z dowolnym przekazem, w każdym miejscu i w dowolnym czasie. Program lojalnościowy oparty o mechanizm SMS to możliwość łatwego i szybkiego kontaktu z konsumentem np. w miejscu sprzedaży, który wywołuje emocje jednocześnie wciągając w interakcję. Planując program lojalnościowy opracowujemy najefektywniejszą drogę komunikacji marki z uczestnikiem programu. Zajmujemy się każdym etapem wdrażania programu, od nakreślenia jego wstępnych założeń, przez wdrożenie, do zakupu, konfekcjonowania i wysyłki nagród.
Programy lojalnościowe w formule mobile mają wiele zalet. Przede wszystkim łatwo i relatywnie niskim kosztem można budować bazę danych, która umożliwi kierowanie działaniami marketingowymi. Szybko otrzymujemy np. historię zakupów poszczególnych uczestników programu, co pozwala oceniać ich wartość dla firmy i odpowiednio kierować działaniami. Mamy także możliwość w prostu sposób oferować uczestnikom programu bonusy, np. dostęp do niedostępnych publicznie części strony www. Ważnym elementem jest również personalizacja komunikacji np. wysyłka informacji o produktach, które interesują klienta lub życzeń urodzinowych. Mobilne programy lojalnościowe to niskie koszty uruchomienia programu - program lojalnościowy nie wymaga np. stosowania terminali czy kart magnetycznych oraz przewaga nad konkurencją - programy lojalnościowe oparte na technologii SMS są jeszcze nowością. Warto także zwrócić uwagę na bardzo niską barierę wejścia do programu dla odbiory programu wystarczy wysłać SMS'a.
Kopiowanie treści i grafiki zabronione © 1999-2024 netsense. Wszelkie prawa zastrzeżone |