E-mail marketing utożsamiany jest często z mailingami reklamowymi. Tymczasem to cały zestaw narzędzi reklamy internetowej opierający się na kontakcie e-mailowym z grupami odbiorców.
Poczta elektroniczna służy nam do przekazywania komunikatów marketingowych odbiorcom i zainteresowania ich marką bądź pojedynczymi produktami naszych Klientów. Działania z zakresu marketingu e-mailowego pozwalają osiągać cele krótko i długoterminowe w relacjach z konsumentami, przy niskich kosztach wdrażania tych działań. W zależności od potrzeby jaką chce zrealizować nasz Klient stosujemy narzędzia, dzięki którym uzyskujemy bardzo szybkie, wręcz natychmiastowe efekty lub działamy długofalowo na potencjalnego klienta, budując z nim relacje i zapewniając jego lojalność. Jednym z najbardziej skutecznych i popularnych działań w reklamie internetowej jest e-mailing. Mailing reklamowy, dzięki możliwościom targetowania, pozwala na precyzyjne dotarcie do wyselekcjonowanej grupy celowej, gwarantując wysoką efektywność kampanii. W akcjach mailingowych wykorzystujemy pakiety mailingowe przygotowane z myślą o dotarciu do największej liczby uczestników grup docelowych.
Kopiowanie treści i grafiki zabronione © 1999-2023 netsense. Wszelkie prawa zastrzeżone |